Følgende artikler er blevet nomineret inden for kategorien Social Media, som værende de bedste artikler i 2010 om Social Media.


Kan man måle ROI på sociale medier?

– Af Peter Ulstrup Hansen

Kan man måle ROI på sociale medier? I følge Investopedia betyder ROI: Return On Investment, og der er tale om penge. Derfor må ROI på social media marketing også kunne måles i penge, ellers giver det ingen…

Kan man måle ROI på sociale medier?


En hyldest til Twitter som Social Media

– Af Jan Jensen

Jeg havde godt nok hørt om Twitter, men jeg havde egentlig aldrig forestillet mig at jeg selv en dag skulle sidde og twitter eller sende tweets som det hedder. Hvorfor kom jeg så alligevel på Twitter? Ja, det kan jeg faktisk takke…

En hyldest til Twitter som Social Media


26.206 visninger på Twitter på 24 timer!!!

– Af Ib Potter

En god podcast episode tiltrækker ikke opmærksomhed af sig selv. Den skal vinkles, pitches og markedsføres. Den skal markedsføres der hvor målgruppen finder sine nyheder. Og for en podcast om online markedsføring, er Twitter et oplagt sted at hente lyttere. Podcast med Martin Thorborg…

26.206 visninger på Twitter på 24 timer!!!

Tillykke til alle finalister. Lad dine læsere vide, at du er nomineret i konkurrencen om årets bedste artikel ved at tilføje en af vore badges til din blog. Du er mere end velkommen til at opfordre dit netværk til at stemme.

Social Media – 2010 Nomineringer:

En hyldest til Twitter som Social Media – af Jan Jensen
Twitter som kundeservice – af Kurt Moskjær Andersen
Kan man måle ROI på sociale medier? – af Peter Ulstrup Hansen
26.206 visninger på Twitter på 24 timer!!! – af Ib Potter
fra 100 til 1000 likes/followers/fans/læsere – af Henriette Weber
Hemmeligheden bag Facebook annoncering – af Simon Mørch
Facebook statistik: Sådan er den danske befolkning fordelt efter alder og køn – af Lars Damgaard Nielsen
Facebook Markedsføring – af Jon Ussing