De bedste artikler om Testing

Testing

Følgende artikler er blevet nomineret inden for kategorien Testing, som værende de bedste artikler om A/B tests og Multivariable tests. Der tages ikke højde for trackingsystem eller metode.

Tillykke til alle vinderne og de nominerede. Lad dine læsere vide, at du har vundet eller var nomineret i konkurrencen om årets bedste artikel ved at tilføje en af vore badges til din blog.


VINDER 1: Konverteringsoptimering i 187 trin

- Af Benjamin Gundgaard
Konverteringsoptimering handler om, at få flest muligt besøgende til at købe en vare eller en serviceydelse.
I dette indlæg får du adgang til 187 konkrete råd du helt gratis kan udskrive og benytte til at optimere din hjemmeside fra A – Z….

Konverteringsoptimering i 187 trin


VINDER 2: Den ultimative guide for webshops til splittest værktøjet: Visual Website Optimizer

– Af Mogens Møller

Lær både de grundlæggende og de avancerede tricks. 20 gratis videoguides delt op i: Begynder, Øvet, Ninja. Hæv konverteringsraten betragteligt på din webshop…
Den ultimative guide for webshops til splittest værktøjet: Visual Website Optimizer


Sådan får du nyhedsbrev sign-ups til at vælte ind

- Af Mogens Møller

Hvis du arbejder seriøst med e-handel, ved du sikkert også, hvor enormt værdifulde nyhedsbreve kan være. Du har sikkert også fundet ud af, hvor svært det er, at få dit nyhedsbrevkartotek til at vokse hurtigt…

Sådan får du nyhedsbrev sign-ups til at vælte ind


Sådan skriver du et call to action, der får dine kunder til at klikke

- Af Michael Lykke Aagaard
Teksten, du bruger i dine call to action-knapper, er lige så vigtig som selve designet på knappen. Selv små ændringer kan have direkte effekt på din konverteringsgrad, og derfor er det vigtigt, at du bruger tid på at få dine CTA-tekster til at spille. Artiklen her er proppet med tips…
Sådan skriver du et call to action, der får dine kunder til at klikke


Konverteringsoptimering – Sådan er det gået os

- Af Halfdan Timm

Hvis du er fast læser her på bloggen, så ved du, at jeg elsker splittest cases. Så da Halfdan Timm fra Juf.dk for nylig spurgte, om jeg ville lægge blog til nogle nye og spændende splittest resultater, var jeg naturligvis klar….

Konverteringsoptimering – Sådan er det gået os

Tilmeld Nyhedsbrev