De bedste artikler om Testing

Testing

Følgende artikler er blevet nomineret inden for kategorien Testing, som værende de bedste artikler om A/B tests og Multivariable tests. Der tages ikke højde for trackingsystem eller metode.

Tillykke til alle finalister. Lad dine læsere vide, at du er nomineret i konkurrencen om årets bedste artikel ved at tilføje en af vore badges til din blog. Du er mere end velkommen til at opfordre dit netværk til at stemme.


Case: Font og White Space giver millioner på bundlinien

- Af Søren Sprogø
En korrekt brug af font og white space kan give millioner på bundlinien. Hos Bon’A Parte fik jeg muligheden for at teste dette af på deres produktside, her er case story’en på det.
Herover ser du et eksempel på den originale produktside hos Bon’A Parte. Den har flere designmæssige udfordringer:….

Case: Font og White Space giver millioner på bundlinien


Undgå tidsspilde: Sådan tester du din historie INDEN du sender den til medierne!

– Af Stine Mynster

Rigtig mange selvstændige er frustrerede over, hvor svært det er, at få deres historier eller pressemeddelelser i medierne. Og indrømmet; medieomtale ER en vanskelig disciplin, der kan føre til utallige nederlag, hvis du ikke kender reglerne. For i modsætning til betalt reklame, hvor du kan skrive præcis, hvad du har lyst til, er der langt højere krav til PR-historier….
Undgå tidsspilde: Sådan tester du din historie INDEN du sender den til medierne!


To tilgange til at starte en optimerings-strategi

- Af Ole Gregersen

Hvordan opbygges en optimeringsproces fra bunden, særligt arbejdet med at udvælge og prioritere emner som kan modnes frem mod en split-test – hvis man ønsker en systematisk proces og ikke blot mere tilfældige holdningsorienterede nedslag. Her giver jeg mine forslag til opstart af en test-strategi….

To tilgange til at starte en optimerings-strategi


Konverteringsoptimering på stramt budget

- Af Tobias Ehlig
Man behøver ikke være noget matematisk geni for at kunne regne ud, at hvis man kan fordoble sin konverteringsfrekvens på sin webshop eller en anden type hjemmeside hvor der er et klart mål for konvertering, så fordobler man også sin omsætning. Det er ret simpelt, men desværre fokuserer alt for mange hjemmeside-ejere på at trække flere besøgende ind, i stedet for at hæve deres konverteringsrate, som ofte kan være en billigere vej til at fordoble sin omsætning….
Konverteringsoptimering på stramt budget


Sådan viser du bedst filtrer på dine varelister

- Af Mogens Møller

Filtre på webshops er i dag nærmest en uundgåelig ting. Besøgende på din webshop gider ikke kigge en masse sider igennem for at finde det produkt de søger.
De vil på meget kort tid have præsenteret et udvalg, som er top-relevant og matcher netop det, de søger efter. Derfor bliver du nødt til at have ….

Sådan viser du bedst filtrer på dine varelister

Tilmeld Nyhedsbrev