Følgende artikler er blevet nomineret inden for kategorien Testing, som værende de bedste artikler om A/B tests og Multivariable tests. Der tages ikke højde for trackingsystem eller metode.


Sådan halverer du din forsides afvisningsprocent

– Af Morten Vadskær

Da jeg hørte, at Mogens Møller vha split tests havde nedbragt sin forsides bounce rate med 50% på sit online galleri Last Touch, begyndte jeg at fedte for ham, for at få ham til at gæsteblogge her på V4D5. Og det lykkedes…

Sådan halverer du din forsides afvisningsprocent


Splittest på forsidetekst – forbedring på 99.36% i gennemførte betalinger

– Af Michael Aagaard

Denne case er et spændende eksempel på, hvor stor effekt din webtekst har på de besøgendes adfærd og din konverteringsgrad. I denne case opnåede vi en forbedring på 99.36% i gennemførte betalinger …

Splittest på forsidetekst – forbedring på 99.36% i gennemførte betalinger


Split-test – Hvilken indehaver konverterer bedst?

– Af Mogens Møller

Simpelt og personligt checkout. Da jeg lancerede webshoppen LastTouch.dk i sommeren 2009, havde jeg brugt meget tid på at gennemtænke det bedst mulige checkout forløb. Jeg besøgte alverdens webshops i ind- og udland, prøvede at lægge varer i kurven, gå videre til adresse, …

Split-test – Hvilken indehaver konverterer bedst?

Tillykke til alle finalister. Lad dine læsere vide, at du er nomineret i konkurrencen om årets bedste artikel ved at tilføje en af vore badges til din blog. Du er mere end velkommen til at opfordre dit netværk til at stemme.

Testing – 2010 Nomineringer:

Sådan halverer du din forsides afvisningsprocent – af Morten Vadskær
Splittest på “welcome blurp” – 7 versioner og endelig en forbedring på 7,43% – af Michael Aagaard
Split-test – Hvilken indehaver konverterer bedst? – af Mogens Møller
Splittest på forsidetekst – forbedring på 99.36% i gennemførte betalinger – af Michael Aagaard